O nas

Firma PMPS powstała na bazie blisko 20 letnich doświadczeń w zarządzaniu projektami i złożonymi przedsięwzięciami biznesowymi zdobytymi w pracy w międzynarodowych firmach IT i doradczych oraz u wiodących polskich integratorów. Złożyło się na to ponad 60 zrealizowany projektów, setki analiz ocen i ofert, które pozwoliły zebrać unikatową wiedzę na temat przygotowania i realizacji projektów i programów oraz ich właściwego osadzenia i uruchomienia w otoczeniu biznesowym.

Przewagą zatrudnienia zewnętrznego biura projektów lub kierownika projektu jest przede wszystkim szerokość doświadczeń. Zdobyta w ten sposób wiedza oraz wypracowane metody działania przekładają się na biegłość stosowania najlepszych praktyk. Doświadczenie PMPS oraz szeroka sieć kontaktów daje Naszym Klientom szansę na łatwiejsze i szybsze pozyskanie niezbędnych do projektu zasobów wraz z ich elastycznym skalowaniem w zależności od bieżących potrzeb organizacji.

Możemy się pochwalić najważniejszymi certyfikatami w zakresie zarządzania projektów: PMP®, Prince 2®, IBM Certified senior PM, ITIL®; oraz potwierdzeniami licznych szkoleń technologicznych i branżowych.

Dzięki połączeniu tych wszystkich czynników potrafimy uruchamiać projekty szybciej, efektywniej oraz prowadzić je w sposób jasny, przejrzysty i zarządzalny na każdym etapie, aż do osiągnięcia zaplanowanej korzyści biznesowej.